Poštovane kolege i kolege,

Pozivamo vas na seminar posvećen novim propisima i praktičnoj primjeni u oblasti javnih nabavki, koji će se održati:

Datum: 10. jun 2025.
Mjesto: Sarajevo, hotel „Hollywood“, Ilidža
Organizator: No Omega d.o.o.

Predavači:

  • Milica Pranjić, pravna savjetnica u Sudu Bosne i Hercegovine
  • Prof. dr. Nermin Lapandić, vanredni profesor na Fakultetu za Upravu Univerziteta u Sarajevu

Ciljna grupa: Zaposlenici u javnom sektoru, članovi komisija za javne nabavke, ponuđači i pravni savjetnici. advokati

Seminar će se izvesti kroz tri panela i interaktivni dio

Modul/panel I

  1. Uvod u nove propise o javnim nabavkama -Pregled najnovijih izmjena i dopuna zakona o javnim nabavkama (npr. usklađivanje s EU direktivama).

-Ključne novosti u pravnom okviru i njihove implikacije.

-Uloga i odgovornosti naručioca i ponuđača prema novim propisima.

  1. Planiranje i priprema postupaka javnih nabavki -Izrada plana nabavki i usklađivanje s budžetom.

-Vrste postupaka javnih nabavki (otvoreni, ograničeni, pregovarački, itd.).

-Praktični savjeti za definisanje tehničkih specifikacija i kriterija za odabir.

Modul/panel II

  1. Praktična primjena elektronskih alata u javnim nabavkama

-Korištenje platformi za elektronske nabavke (npr. e-nabavke, ESPD).

-Prednosti i izazovi digitalizacije postupaka.

-Najčešće greške i kako ih izbjeći pri elektronskom podnošenju ponuda.

  1. Postupak vrednovanja ponuda i donošenja odluka -Kriteriji za odabir najpovoljnije ponude (cijena, kvalitet, životni ciklus troškova).

-Transparentnost i objektivnost u procesu evaluacije.

-Postupanje u slučaju prigovora i žalbi.

Panel/modul III

  1. Ugovori i izvršenje javnih nabavki

-Ključni elementi ugovora o javnim nabavkama.

-Upravljanje ugovorima i praćenje izvršenja.

-Postupanje u slučaju kršenja ugovornih obaveza.

  1. Najčešće greške i kako ih izbjeći

-Analiza uobičajenih propusta u postupcima javnih nabavki.

-Studije slučaja iz prakse (primjeri uspješnih i neuspješnih nabavki).

-Savjeti za usklađivanje s propisima i smanjenje rizika.

  1. Interaktivni dio: Radionica i studije slučaja -Simulacija postupka javne nabavke (priprema dokumentacije, evaluacija ponuda).

-Diskusija o stvarnim primjerima iz prakse učesnika.

-Rješavanje praktičnih dilema uz podršku edukatora.

  1. Pitanja i odgovori

-Otvorena sesija za razjašnjenje nedoumica učesnika.

-Savjeti za specifične situacije s kojima se učesnici susreću u svom radu.

Kotizacija:

150 KM po učesniku

140 KM po učesniku za dvoje ili više iz iste institucije

Prijave i informacije:

Uplate izvršiti na račun u ProCredit banci: 1941411155600167
Molimo vas da svoju prijavu (koju možete preuzeti ovdje: PRIJAVNI OBRAZAC ) zajedno sa dokazom o uplati pošaljete na e-mail: info@noomega.ba ili noomegaeducation@gmail.com

Organizator je obezbijedio kafe i osvježenja na pauzama. Ne snosimo troškove smještaja, prevoza niti ručka za učesnike.

Pridružite nam se i unaprijedite svoje znanje o javnim nabavkama uz stručne predavače i praktične primjere!

Srdačno,
No Omega d.o.o.